Konec roku

Tenhle rok byl… no hodně zvláštní.

Za největší úspěch druhý poloviny považuju to, že je Tygr konečně rád ve škole a konečně to funguje. Zase ho to baví a co chybí nebo nejde rychle doděláme. Stačilo jen mít ty správný učitelky…

To bych byla ráda, aby se nás drželo i do let dalších.

Proběhla další změna práce (já prostě potřebuju pohyb), která vypadala jako chvilková záležitost. A není.

Jak dlouho zůstanu, netuším. I když je firemní kultura trochu děsivá, tak obsah mi prostě vyhovuje. Konečně mám něco, kde ty benefity jsou dobrý pro mě. Tygr už je tak samostatnej, víc než jsem čekala. Když jsem pryč, je spíš smutno mně 😂

Začala jsem řídit. Pořad je to spis katastrofa (zrovna včera jsem při vyjíždění z parkovacího domu 2x škrtla zadním kolem o obrubník, protože jsem si málo najela 🙄), ale nesmím na sebe byt tak přísná jezdím 3 měsíce a nepravidelně.

V kostce, i když to tak na začátku nevypadalo, byl to jeden z nejlepších roků v mém životě. Pracovně určitě 😊

Tak sbohem 2023.

Napsat komentář

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

kafe&vlaky

protože těch není nikdy dost!

Rosa Mitnik

protože těch není nikdy dost!

kusanec | baby blog

protože těch není nikdy dost!

Nevyléčitelná optimistka

protože těch není nikdy dost!