Doktoři

Tygr by na prohlídce. 129,6 cm a 27 kg. Předčasná puberta, ale je bez medikace. Já jsem v klidu, škola mě deptá víc. Dostal pochvalu na krásná zdravá záda a zdravé nohy! To mě hodně potěšilo a strašně ráda bych to tchyni omlátila o hlavu, za to kecání do obouvání, ale prostě jiná generace a tak si to prostě sama pro sebe oslavím.

Celkově má štěstí na sportovní postavu po mně. Antropolog už začínal být v tomto věku lehce obtloustlý. Možná proto někdy tlačí Tygra do pohybu navíc. Jenže stylem: „Jsi línej. Jen se válíš.“. Jeden by si řekl, že když nebude mít dceru, nemusí tyhle projevy dospělých hlídat, ale musí. Přesně tyhle drobnosti pak můžou dítě přesvědčit o tom, že je něco špatně a víme, jak to může dopadnout.

Pes byl taky u doktora, začal strádat. Nejprve měl zažívací potíže, takže jsem pravidelně sbírala výkaly, protože nevydržel do ranního venčení. Sbírala se stolice na parazity, nic se neprokázalo. Do toho zhubnul a u něj je to dost vidět. Navíc další přidružené problémy. Teď se čeká na výsledky krve a já si říkám, že pokud by to byla štítná žláza, tak je to vlastně v pohodě. S tím se dá žít.

Tak snad to bude dobré. Aktuálně je mu líp, dostává větší porce jídla, což mu dělá radost, ale pořád mu moc lezou žebra.

1 komentář: „Doktoři

Add yours

Napsat komentář

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

kafe&vlaky

protože těch není nikdy dost!

Rosa Mitnik

protože těch není nikdy dost!

kusanec | baby blog

protože těch není nikdy dost!

Nevyléčitelná optimistka

protože těch není nikdy dost!