Čtvrtletní shrnutí

Byla jsem v Gruzii. Nádherná dovolená a nejspíš ne naposledy. Jen to jídlo mě nenadchlo.

Změnila jsem práci. Protože mě proste už neuspokojovalo sedět u notasu a na pravidelný poradě se chválit, jak jsme boží firma. Ušila jsem si na sebe bič, kterej mě tam možná zas vrátí a ještě budu třeba nakonec spokojená, že sedím na zadku 😅

Tygr neprospěl. Přestup s náma od podzimu nikdo neřešil (pořad něco, proč to nejde a nemaj čas) a piucka se (sice omylem) prořekla, ze má averzi na Tygra, takže nepředpokládám, ze by byla snaha z její strany ho posunout. Máme přes léto “dohnat” učivo, aby ho pustili dal. Není co dohánět, umí to. Ono mu to opakování neuškodí, ale je to práce navic pro mě.

Tygr byl na magnetický rezonanci. Je to dobrý. Hormonální léčba netřeba.

Hledám byt. Pro sebe. Vůbec se to teď nehodí, ale už je čas.

Tak zase za čtvrt roku 😄

Napsat komentář

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

kafe&vlaky

protože těch není nikdy dost!

Rosa Mitnik

protože těch není nikdy dost!

kusanec | baby blog

protože těch není nikdy dost!

Nevyléčitelná optimistka

protože těch není nikdy dost!