Zvládli jsme to!

Bylo to náročný, hlavně na začátku prázdnin, najet na ten režim a každý den něco málo opakovat. Ale! Naprosto úspěšně, Tygr udělal zkoušku.

Vlastně to zvládl excelentně. Uměl to už předtím, jen ta jeho extrémní nejistota.

Je z něj pyšnej a spokojenej čvtvrťák s úžasnou zkušeností, že zvládne i hory přenášet. Poprvé se těšil do školy a poprvé měl ten pocit, že je dobrej.

Začíná to opravdu krásně a já jsem tak šťastná, že je šťastnej.

A vůbec ta moje úroveň spokojenosti/štěstí mě taky moc baví. Takhle by se mi to líbilo pořád 🙏🏼

1 komentář: „Zvládli jsme to!

Add yours

Napsat komentář

Vytvořte si zdarma webové stránky nebo blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

kafe&vlaky

protože těch není nikdy dost!

Rosa Mitnik

protože těch není nikdy dost!

kusanec | baby blog

protože těch není nikdy dost!

Nevyléčitelná optimistka

protože těch není nikdy dost!